Sunday, March 6

Lukraak maar zeer bewust intuïtief...

Ik heb altijd een camera bij me, of misschien wel vier.
Dat is geen uitzondering, eerder regelmaat.
Om gewoon lekker te fotograferen, datgene wat je mooi vind of waar je je over verwondert.
Zoals bijvoorbeeld het feit dat vogels met platvoeten sloffen en daarmee een extra spoortje achterlaten.



En dat hele kleine grote bootjes op de zee best precies in het midden mogen staan.



En dat bomen aan het einde van de winter ook in bloei kunnen staan.



Het maakt allemaal helemaal niets uit, alles mag, komt het door mijn vrijblijvende camera, mijn uitermate prettige gezelschap, mijn eigen open blik? Ik weet het niet, en het doet er ook niet toe. Mooie foto's, lekker buiten, lekker genieten, nog veel meer van die dagen graag.

1 comment:

  1. Prachtig! Ik heb lang niet altijd een camera bij en eigenlijk is dat heel jammer. (Mijn telefooncamera tel ik niet mee, want die kwaliteit is niet echt top helaas.)

    ReplyDelete